[RB@Blog_Title]

  • نویسنده : امیر اقاجانزاده
  • بازدید : [۵۶۰] مشاهده
  • دسته بندی : دسته: امیر تتلو ,

دانلود آهنگ جدید امیر تتلو به نام من از این عشق به همراه متن موسیقی

DL New Song By Amir Tataloo Called Man Az In Eshgh With Direct Links & Text

در این لحظه آخرین موزیک ار اند بی امیر تتلو من از این عشق از آلبوم سایه را دریافت کنید

دانلود با بالاترین کیفیت 320 [ عالی ] و متن – لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید امیر تتلو به نام من از این عشق

 

متن آهنگ من از این عشق امیر تتلو

 

من از این عشق بیدارم به همین عشق میخوابم

من نه چشم میزارم نه دیگه عادت زشتی دارم

من از این عشق سرمستم به همین عشق دل بستم

منکه خالیه دستم که نباید بشه اینجور سخت و خستم

من از این عشق زاده شدم که امروز آزاده شدم

من از این عشق امروز پرم رسیدم به هست خودم

حرکت دستامون عین هم قلبامو یکی

حرفامون یکی تیم تکمیل دردامون یکی

وقتی شهر پر از هر آلودگی تو تو بغلم آروم بگیر

من از این عشق پرم من از این شب دور

نذار روزارو بشمارم هدف از اونور روم

بزار داغون و خل باشم دردو گرفت تند تند رو من

از بچگی بکسر بود از بچگی تند رو

جای چربی میسوخت فسفر تو من

یادم نمیره فردامونو یادم نمیره

این احترامو این قانونو یادم نمیره

دردامونو وقت شادیا یادم نمیره فردامونو

یادم نمیره این احترامو این قانونو یادم نمیره

ایمانمونو حرفامونو من از این عشق زاده شدم

که امروز آزاده شدم من از این عشق امروز پرم

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320

ادامه مطلب

نظرات ارسال شده

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی