[RB@Blog_Title]

  • نویسنده : امیر اقاجانزاده
  • بازدید : [۱۳۳۷۸] مشاهده
  • دسته بندی : دسته: لیتو , امیر تتلو ,

دانلود آهنگ جدید بهزاد لیتو به نام به موقش به همراه متن موسیقی

هم اکنون یکی دیگر از دیس ترک امیر تتلو از بهزاد لیتو به نام به موقش را دریافت نمایید

دانلود با بالاترین کیفیت 320 [ عالی ] و متن آهنگ – لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید بهزاد لیتو به نام به موقش

 

آهنگ بهزاد لیتو به نام به موقش

 

هی میکوبمت ولی به موقش

فاز داشی نیا میشی غریبه تا تهش

میکوبمت آره ولی به موقش

همه جایم دیدی داش

دلم قرصه وقتی من این رفیقا رو دارم

طرفداراما پشتمه یه ایران با منه

کار زیاده دم صبحه ولی نمیخوابم

سلامتی میریم واسه هرکی برا با منه

بزار مزه زهرمار بده من لیوانمه

پاک کنه بده بره هرچی که من یادمه

قبلا خوب بودم ولی الان عارمه

نق نمیزنم دیگه حال ناله ندارم

یه مشت سیبیل اکیپی

خیلی چیزا فرق کرده از پنج سال پیش

بدخواهم پاپیونه از صد سال جیش

چون گوش داده به من

فردا صبحش حال خراب تب و لرز میاره

شوخی نکن با من بهزاد اشکات در میاره

جایی نگی یه وقت بچه جون با مایی

خلاف سنگین ظرف روم با چایی

مامانی بخونم واست بچه جون لالایی

فاز داشی نیا میشی غریبه تا تهش

ما میریم پایین همه جایم دیدی داش

حرص نخور میشنوی همه جا صدام

منو دیدی نکنی تو الکی نگام

میندازمت آره با هر ورقی به دام

میام تیز سراغت مثل دندون کوسه

این یکی چی میگه خب کل شهر بود پیشت

کلی باخت دادم و بردم به زحمت

مقایسه نکن چاقی تو منو با قبلا

دفعه بعد اسممو تو میاری ..

چطوری رو بیت اینجوری میخونی ؟

تو رو چه به رپ راجبش تو چیا میدونی ؟

همه میدونن تو عاشق حاشیه حرفی

میکوبمت به موقش حالا یه وقتی من

تا که دیدی منو بشی سری جلو کج

میکوبمت اره ولی به موقش

تورنتو دوبی و تهران

بابا چی میگن اینا ؟

 کی هستن اینا ؟

تو فاز …. هستن داشی !

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320
ادامه مطلب

نظرات ارسال شده

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی