[RB@Blog_Title]

  • نویسنده : امیر اقاجانزاده
  • بازدید : [۱۷۸۳] مشاهده
  • دسته بندی : دسته: لیتو , امیر تتلو ,

دانلود آهنگ جدید بهزاد لیتو به نام میام بالا سرت به همراه متن موسیقی

یکی دیگر از دیس ترک های امیر تتلو با صدای بهزاد لیتو میام بالا سرت را میتوانید دانلود کنید

دانلود با بالاترین کیفیت 320 [ عالی ] و پخش آنلاین – لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید بهزاد لیتو به نام میام بالا سرت

 

متن آهنگ میام بالا سرت بهزاد لیتو

 

پول میزنه بوش زیر دماغم بحث مایه نباشه

نیست دیگه علاقه ام میدونی دیس میده برا من

چونه نزن قیمت 200 میده برا من

هی هی هی میام بالا سرت هی هی هی هی

هی هی هی میدونی برم بیرون من باز تو بازیم پرورش دادم

من چندتا مار تو استینم بالا اومدم

نه ولی نبود شانسی نه مفت برا تز میزدن

منو دیدی سریع بگو اقا جون سلام

میزنمت بری قاطی یاجور الان

راحت میشم میدونی تو دافا جور برام

بهترینم بشی هستی آماتور برام

نمیصرفه برام اگه پوله به تومنه

دلار میخوام اینطوری خب دایی نونه

تو روغنه شرط اول جنگ حاجی روبرو شدنه

پول میزنه بوش زیر دماغم بحث مایه نباشه

نیست دیگه علاقه ام میدونی دیس میده برا من

چونه نزن قیمت 200 میده در آخر هی هی هی میام بالا سرت

هی هی هی هی میام بالا سرت هی هی هی هی

من بازم بیدارم فردامو میسازم دیروز نیس یادم

میرسم میدونم آسونه برا من

دردامم زیادن دشمنا پشتمن دنبال فرصتن

بکوبن مفت برن پول هست پول هس

پول میزنه بوش زیر دماغم بحث مایه نباشه

نیست دیگه علاقه ام میدونی دیس میده برا من

چونه نزن قیمت 200 میده در آخر

هی هی هی میام بالا سرت هی هی هی هی

هی هی هی هی هی هی

جلو بردم میدونی که کمک کردم من

رفیقایی بودن که خب دو در کردنم

نمیخوام زندگی کنم مثل تو که سگی

بلفی همش میزنی رست تو که سگی

مامانی میگه نداری مثل تو پسری

دفاع بعد ده سال تو نری یا

دلار نابه نمیخوام تومنی در آد این زندگی

میکوبتت اگه نکوبیش من سفت زدم

مونده هنوز کبودیش جلوم ازش دایی

هنوز من دو هیچ میدونی منو دیس میده برا من

چونه نزن قیمت 200 میده برا من

 

توضیحات : طبق گفته بهزاد این آهنگ پارت دوم ترک بهموقعش هستش که احتمالا دیس امیر تتلو هست باز

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320
ادامه مطلب

نظرات ارسال شده

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی