[RB@Blog_Title]

دانلود فول ورژن آهنگ حصین و رضا انکار به نام عباس

Ho3ein-Ft-Enkar-Abas

(Intro)
اوه … هَه
بعضی ها یه چیزایی میگن ، اون موقع آدم خندش میگیره
بعد دوس داری از *** *****
جریانِ عباسه 


(کروس : انکار)
ببین عباس ، تیکه ننداز
ببین عباس ، تیکه ننداز
لفظاتو خالی کن روی سر کس دیگه
جو آقاجونی راه ننداز 


(حصین)
ببین ، زندگیت شیرینه ولی نه اونقد
سر و تش به ما کلیده ولی نه بن بست 


حرفامو میگیری اگه نجنبن اون لبات
مثل این که پنی سیلین نخوردن 


من ، یکی که همش دوایده بس که تشنه آب داده نفس بریده
من با خودم قهرم حاجی ، لشگر چیه 


مثل پول که با قشر های کم چرخیده
من و خودمم و خدام 


یه کوه گردانیم
مشکل ؟ هِه ، جوییده قورتش دادیم 


حالا ، زندگی هارو رو کی میگه بد است
سهم تو ، یا که من علی رو گردن 


ببین عباس ، تیکه ننداز
ببین عباس ، تیکه ننداز 


لفظاتو خالی کن روی سر کس دیگه
جو آقاجونی راه ننداز 


(انکار)
هنوز خونه توی دست جاریه
اینکه زنده موندیم جای خوشحالیه 


بعد حق که حق قاضیه
اینجا خارج نی ، نه سربازیه 


اگه مسیرت اینورا خورد پل بزن
هه ، آخه جای تو نی گل پسر 


حاجی هنوز فکر عید جیگرشه
اما ما دنبال پولیم تا نصیب شیکم شه 


(کروس : انکار)
ببین عباس ، تیکه ننداز
ببین عباس ، تیکه ننداز
لفظاتو خالی کن روی سر کس دیگه
جو آقاجونی راه ننداز

۳۲۰

Download

۱۲۸

Download

ادامه مطلب

نظرات ارسال شده

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی