[RB@Blog_Title]

دانلود اهنگ جدید هیچکس به نام مست مست + متن

جمعه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۶، ۱۲:۰۶ ب.ظ
  • نویسنده : امیر اقاجانزاده
  • بازدید : [۷۵۳] مشاهده
  • دسته بندی : دسته: هیچکس ,

دانلود اهنگ جدید و زیبا مست مست از هیچکس با لینک مستقیم

 

 

سته مست، مست تر از هر شب /یک شب نمی شه هزار شب
ولی دوست دارم هر شب باشه مثل همین شب
خدایا می بینی مستم مست می عشق تو /بهم نگاهی بنداز تا مستی رو شروع کنم از نو
یه نگاه پایین بنداز به این حقیر مسکین /از عشقت فراموشم شده دین و آیین
اینجا جای مو ندن نیست بذار بیام پیشت با بالای شاهین
من که عاشقتم بعضی وقتا از خودم می پرسم دوسم داری
حالا هم که از مستی دور خودم میرقصم مثل ماری
توی دشت آتیش میزنم خواری /دورت میرقصم دور از هر چی خواری

خدایا من امشب/ مسته مستم از عشقت
هه هنوزم مثله/ پروانه ای دور شمع

تو دریایی من یه قطره /تو عشقی من یه ذره
پس ذره ذره دوست ندارم نزدیکت بشم /آخه چرا قدم به قدم
میخوام برای نزدیک شدن بهت بدوم /همین الانم با عشقم پیش توام
پله پله تا رسیدن بهت پر درده /علاج عاشقایی مثل من مرگه
خدایا یه کاری کن امشب بمیرم /خودت میدونی هنوزم تو بند این دنیا گیرم
پشت میله های این بدن اسیرم /نه اینجا رو دوست دارم نه از عشق سیرم
پس جون منو زودتر بگیرو بذار من سریع تر برسم به تو
همه با هم با هم دیگه بگیم چی

ای خدا از عشق یه قصه نوشتی شد بهشت
اینم از من قبول کن چون تنها چیزی بود که می شد با خودکار من نوشت پاک کنیم سرشت
پله ای می سازم به معرفت خشت به خشت /می کارم عشق روی وجود تا جایی که میشه کشت
چیزی رو که میخوام میدونم میتونم برسم بهش /بذار من برسم به جاهایی که بزرگا میرسن
تا که من به تو نشون بدم که تو عاشقی بهترینم /حتی نمیتو نم بشمارم که چقدر دوست دارم
یک دو سه...نه شمارش دیگه بسه /چون میدونم بزودی میشی خسته
مرد! پرواز میکنم تا برسم بهت به بالای دستت

دانلود با کیفیت 128

ادامه مطلب

نظرات ارسال شده

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی